Hässleholm

Så har beslutet tagits att Hässleholm blir vår framtid, vi trivs väldigt bra här och har nära till allt. . .barnen är så aktiva i träningar som sker i Hässleholm och både jag och Johan kommer ha våra arbeten här :) Linnéa har bestämt sig för grönängsskolan och nästa vecka ska vi på infomöte och studiebesök veckan därefter för nu vill Alicia också byta samt att hon redan har massor av kompisar här och en del av hennes fotbollskompisar går på grönäng så vi får ta det i den takt hon önskar :) Så igår tog jag steget att sätta Oscar i kö till montessoriförskola, hoppas hoppas han får plats då jag har hört otroligt många positiva kommentarer om det dagiset :) :) Idag blir det en lugn dag, Alicia hade övernattningskompis från igår till idag och det gick jättebra märks att hon börjar bli stor och mer självständig min lilla tös :) :) Imorgon ska vi ut på finjasjön och grilla och flickorna ska åka skridskor med fotbollslaget . . :)) // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0